Ik kan de order niet maken

Het komt wel eens voor dat je niet verder komt met uw bestelling. Je krijgt een foutmelding of kunt niet verder klikken in het bestel proces. Meestal is er dan een conflict ontstaan met je computer. Je kunt proberen om de computer opnieuw op te starten en vervolgens de bestelling nog een keer te plaatsen. Lukt dit niet, probeer het indien mogelijk op een andere computer en liefst een computer die je thuis hebt staan, bedrijfscomputers zijn soms geblokkeerd voor bestellingen.
Betalen met 'Ideal' kan soms problemen geven wanneer er storingen of onderhoud werkzaamheden bij de betreffende bank zijn. Probeer het dan later nog eens of betaal op een andere wijze. 

Hierbij tips op de problemen te verhelpen:

- Maak je browser geschiedenis leeg. Hierdoor kunnen oude pagina's van onze website niet meer worden weergeven.
- Zorg ervoor dat je de laatste software updates hebt op je computer.
- Zet de firewall even uit.
- Sommige bedrijven stellen hun firewall zo in dat je vanaf de werkplek geen bestellingen kunt doen. Maak de bestelling dan vanuit huis.
- Wanneer de betaling niet lukt betaal kies dan een andere betaal optie.